טיולים לשומרי מסורת


IMG_2786 (3)

חוויה בלתי נשכחת


הטיולים שלנו מיועדים לשומרי מסורת בכל הרמות בהתאם לדרישה

התזונה במהלך הטיול מבוססת על ירקות ודגים כשרים, והמזון שיוגש במהלך הטיול יבושל ויוגש בכלים שלנו על ידי צוות מקומי שילווה את הקבוצה לאורך הטיול ובעזרה המתבקשת של המטיילים בכדי למנוע בישול על ידי לא יהודי. הטיול מתבצע ברכבי שטח בנהיגה עצמית ולמי שאינו חפץ לנהוג תינתן אפשרות להצטרף לרכב עם נהג צמוד ללא תוספת עלות. הלינה תתבצע בלודג'ים ובתי מלון נוחים . אנו מקפידים להגיע אל האתרים בהם נשהה בשבת בשעות המוקדמות של של צהרי יום שישי כדי לאפשר התארגנות נוחה לקראת כניסת השבת. כמו כן ננצל את השבת להעברת סימינריון מעשיר על הטבע והסביבה שיינתן בעזרת מפות ואמצעים חזותיים וללא אמצעים אלקטרוניים. אחר הצהריים נערוך במידת האפשר סיור רגלי קצר בסביבה הקרובה למחנה.

הטיולים שלנו מיועדים לשומרי מסורת בכל הרמות בהתאם לדרישה.




מהנגו -קבלת שבת על גדות האוקוונגו

נקבל את השבת באחד מהמקומות האקזוטיים על שפת האוקוונגו ונאזין לרחש הנהר ולקולות ההיפופוטמים המתערבים בשירי השבת .
במהלך השבת נעביר סימינריון מרתק העוסק בקולוניאליזם ובהסטוריה של האזור כולו כמו כן נעסוק גם בהיבטים הגיאוגרפים והגיאולגים שיצרו מרקם יחודי כל כך באזור זה של אפריקה. אחר הצהריים נערוך סיור רגלי קצר אל הכפר הסמוך שיאפשר לנו הצצה אל חיי היום יום של בני השבט המקומי.


לקראת הצהרים נגיע אל הלודג' בו נלון בשישי שבת הקרובים ונצא לסיור קצר בשמורת מאהאנגו (Mahango), שמורה קטנה ומיוחדת ובה עצי באובב וחיות נדירות. אחה"צ נחזור ללודג' ונקבל את פני השבת על המזח הצופה לנהר נצפה בשקיעה האדומה היורדת לאיטה ונחוש את הטבע במלא עוצמתו, נקשיב לנחרות ההיפופוטמים ושאר בעלי החים המפרים את השקט שאופף את הנהר.

לקראת ערב נשב על הדק באוויר הפתוח ונסעד את ארוחת השבת לאור נרות. במהלך השבת נעביר סימינריון מרתק העוסק בקולוניאליזם ובהסטוריה של האזור כולו כמו כן נעסוק גם בהיבטים הגיאוגרפים והגיאולגים שיצרו מרקם יחודי כל כך באזור זה של אפריקה. לינה שישי שבת : Mahango Safari lodge



כל מה שחלמת לראות אי פעם מתרחש מול העיניים שלך


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.