טיולים בתפירה אישית




טיולים בתפירה אישית לנוסע עצמאי

טיולים לנוסע העצמאי הם טיולים בתפירה אישית לבודדים ,זוגות קבוצות חברים או בני משפחה. אנו נתפור לכם מסלול במועד ובמסלול שתרצו. נתאים את משך הטיול ורמת שרותי הקרקע לדרישות וליכולות שלכם. מסע החלומות שלכם הוא המשימה שלנו.

היכרות ארוכה ומעמיקה עם הטבע הפראי של נמיביה ובוטסואנה מאפשרת לנו לייצר מסעות שייקחו אתכם ממרחבי הקואקולנד בצפון נמיביה ועד לקניונים שבדרום, לחוות את הבושמנים ומנהגיהם המרתקים על גבול מדבר הקלהרי שבמזרח, ולהגיע אל הספינות הטרופות בחוף השלדים המיתולוגי שעל שפת האוקיינוס האטלנטי במערב מקומות שמעטים מגיעים אליהם.

ניקח אתכם אל מעמקי הדלתה של האוקוונגו בבוטסואנה נשוט בנהרות בין עדרי היפופוטמים ונקנח במפלי וויקטוריה המרהיבים שבזימבבווה.

במסלולים בתפירה אישית ניתן גם לשלב בין מסלולים המתחילים בדיונות הכתומות של נמיביה דרך הדלתה של האוקוונגו ולסיים במפלי וויקטוריה, כמו כן ניתן לשלב מסלולים המתחילים בחוף השלדים דרך הגבול הדרומי הקניון הגדול ונהר ה"אורנג" עד לקייפטאון .

היכולת שלנו לשלב בין מסלולי הרפתקה אתגריים ולודג'ים מפנקים בפינות קסומות בטבע הבתולי היא שמאפשרת לנו לספק את חוויית אפריקה הקסומה, השקיעות האדומות והתמונות המרגשות. חוויה שממנה תחזרו אפופי קסם ומסתורין שלא יתפוגג גם שבועות רבים לאחר שובכם ממסע החלומות.



היכולות הלוגיסטיות שלנו מאפשרות נהיגה עצמית ברכב מפואר כמו לנדקרוזר V8 או נסיעה ברכב שטח משפחתי מורחב עם נהג/ מדריך צמוד ומקום לעד שבעה נוסעים.



טעימה מהטיולים שלנו באפריקה - נמיביה, בוצוונה, אוגנדה, זמביה ועוד...


כל מה שחלמת לראות אי פעם מתרחש מול העיניים שלך


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.